Registre de sol·licitants d'habitatges públics

El Registre de sol·licitants d'habitatge amb protecció oficial permet que l’Administració sàpiga quantes persones necessiten un habitatge d’aquest tipus a Catalunya. 

Amb aquesta informació, l’Administració pot determinar quants habitatges amb protecció oficial es necessiten a cada municipi, fer més àgil i fàcil l’adjudicació dels habitatges protegits a les persones que els necessiten i garantir que l’adjudicació és justa i transparent. 

Va dirigit a les persones que volen adquirir o llogar un habitatge amb protecció oficial. Poden inscriure’s al registre: 

  • A títol individual 
  • Com a representants d’una unitat de convivència. Una unitat de convivència:
    • És un grup de persones físiques que conviuen en un mateix domicili o es comprometen a fer-ho en un termini determinat.  
    • No cal que aquestes persones tinguin relació de parentiu entre elles.  
    • S’hi poden incloure les persones que es troben en procés de reagrupament familiar amb la persona que sol·licita l'habitatge. 
    • Una mateixa persona no pot formar part de dues o més unitats de convivència alhora i/o constar en més d'una sol·licitud d'inscripció al Registre. 
Inscripció:

Pots fer la inscripció al Registre en qualsevol moment. Per mantenir-la, caldrà que la renovis cada dos anys. 

Consulta tots els requisits i fes la inscripció al registre de sol·licitants d'habitatge amb Protecció oficial aquí. 

També pots fer la inscripció presencialment (amb cita prèvia), a l’Ajuntament de Maçanet de la Selva (OAC – planta baixa) en el següent horari:

  • De dilluns a divendres, de 8 a 9 h i de 14 a 15 h.

  • Dilluns, de 16 a 19 h.

Cal reservar cita prèvia a través del correu electrònic: info@massanetdelaselva.cat especificant nom, cognoms i núm. de telèfon amb horari de preferència, o per telèfon al 972 85 80 05.