Registre de sol·licitants d'habitatges públics
El Registre de sol·licitants d'habitatge amb protecció oficial permet que l’Administració sàpiga quantes persones necessiten un habitatge d’aquest tipus a Catalunya.
Amb aquesta informació, l’Administració pot determinar quants habitatges amb protecció oficial es necessiten a cada municipi, fer més àgil i fàcil l’adjudicació dels habitatges protegits a les persones que els necessiten i garantir que l’adjudicació és justa i transparent.
Va dirigit a les persones que volen adquirir o llogar un habitatge amb protecció oficial. Poden inscriure’s al registre:
- A títol individual
- Com a representants d’una unitat de convivència. Una unitat de convivència:
- És un grup de persones físiques que conviuen en un mateix domicili o es comprometen a fer-ho en un termini determinat.
- No cal que aquestes persones tinguin relació de parentiu entre elles.
- S’hi poden incloure les persones que es troben en procés de reagrupament familiar amb la persona que sol·licita l'habitatge.
- Una mateixa persona no pot formar part de dues o més unitats de convivència alhora i/o constar en més d'una sol·licitud d'inscripció al Registre.
Inscripció:
Pots fer la inscripció al Registre en qualsevol moment. Per mantenir-la, caldrà que la renovis cada dos anys.
També pots fer la inscripció presencialment (amb cita prèvia), a l’Ajuntament de Maçanet de la Selva (OAC – planta baixa) en el següent horari:
-
De dilluns a divendres, de 8 a 9 h i de 14 a 15 h.
-
Dilluns, de 16 a 19 h.
Cal reservar cita prèvia a través del correu electrònic: info@massanetdelaselva.cat especificant nom, cognoms i núm. de telèfon amb horari de preferència, o per telèfon al 972 85 80 05.