Maçanet de la Selva aprova la renovació de la canonada d’aigua de Montbarbat i millora de la carretera d’accés a la urbanització
30/03/2026
L’actuació, amb un pressupost de gairebé 1,2M €, permetrà modernitzar la infraestructura i per garantir el subministrament d’aigua als veïns i veïnes de la zona
El ple ordinari de l’Ajuntament de Maçanet de la Selva ha aprovat definitivament el projecte de renovació de la canonada de portada d’aigua potable a la urbanització de Montbarbat i la millora de la carretera d’accés a la urbanització. La sessió plenària també ha aprovat la concessió de la Medalla de la Vila 2026 i ha donat llum verda a la regulació de les tarifes de la piscina municipal per a la propera temporada.
La sessió ha aprovat definitivament el projecte de renovació de la canonada d’aigua potable a Montbarbat. Aquestes obres permetran millorar la carretera i poder connectar, en un futur, les masies del veïnat de Pibitller. L’actuació, amb un pressupost de 1.196.432,39 euros, permetrà modernitzar una infraestructura essencial i garantir un millor subministrament d’aigua als veïns i veïnes de la zona. El projecte preveu un termini d’execució de tres mesos a partir de l’inici de les obres.
El Ple també ha aprovat concedir la Medalla de la Vila 2026 a la Sra. Salvadora Roca i Torrent, en reconeixement a la seva dedicació al municipi, la preservació de les tradicions i la seva implicació en l’organització d’activitats culturals. L’acte de lliurament tindrà lloc el divendres 1 de maig de 2026, a les 12 h, al Teatre La Societat.
Així mateix, s’ha aprovat inicialment l’ordenança reguladora de la prestació de serveis i la realització d’activitats a la piscina municipal.

El ple s’ha celebrat a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Maçanet de la Selva i s’ha pogut seguir en directe a través del canal oficial de YouTube.