Actuacions de l’Ajuntament davant el tall d’aigua a Maçanet Residencial Parc
Comunicat oficial de l'Ajuntament de Maçanet de la Selva
A causa de la inoperància d’aquests darrers anys per part de l’empresa Rec Madral a Maçanet Residencial Parc, l’Ajuntament de Maçanet de la Selva va iniciar l’expedient de municipalització del servei de l’aigua a la urbanització.
Al 2022, la Generalitat de Catalunya reconeix que l’Ajuntament de Maçanet de la Selva té la titularitat del servei de l’aigua de la urbanització i, a partir d’aquí, l’Ajuntament inicia els tràmits per gestionar el servei.
Però, davant la no gestió de Rec Madral i les situacions de deixadesa absoluta, l’Ajuntament ha hagut d’adoptar una sèrie de mesures d’emergència per garantir la no interrupció de l’abastament de l’aigua potable de la urbanització.
A la tramitació d’aquest complex expedient administratiu, encara en tràmit, s’han d’afegir les noves situacions esdevingudes últimament, com la troballa del comptador de la llum de la planta potabilitzadora connectat fraudulentament, avaries sense arreglar i finalment, deixar sense aigua als veïns i veïnes sense oferir cap alternativa.
Des d’aquest cap de setmana, l’Ajuntament té constància d’interrupcions al servei a gran part de la urbanització. És per això que l’Ajuntament de Maçanet de la Selva assumeix amb caràcter d’emergència i de forma urgent la gestió del servei de l’aigua a Maçanet Residencial Parc.
Mentrestant, l’Ajuntament de Maçanet de la Selva posa a disposició:
- Un dipòsit d’aigua permanent situat al Casal de Jubilats de Maçanet Residencial Parc, al carrer del Xiprer número 20, obert de 8 a 22 h.
- Els vestidors del Pavelló municipal, al passeig de Sant Llorenç 3, de 8 a 22 h per fer ús de les dutxes.
Al llarg del dia d'avui i demà s'anirà explicant els següents passos i noves i bones situacions que viurem com a municipi respecte a la gestió de l'aigua a la urbanització Maçanet Residencial Parc.